Saturday, September 10, 2011

Aku cuma insan yg tak sempurna..=(

Post kali ni bukan untuk dibaca sesiapa,cuma menjadi peringatan kepada aku sendiri,bila bercakap,pastikan melalui otak bukan lutut.Setiap orang ada cerita mereka sendiri,tak semuanya cantik2 mcm kita,tak semuanya senang2 mcm kita.

Walaupun niat dihati bergurau senda,sepatutnya berpada2...bukannya baru kenal,dah lama,kenapa tak fikir benda tu akan mengusik perasaan?..mmg salah sendiri,hopefully masalah ini boleh selesai.

Aku bukanlah lelaki yg dambakan kesempurnaan,mungkin kisah hidupnya dan perangai aku tu buat org fikirkan aku nak org cun2,cantik2....sedangkan sendiri tak sempurna,kenapa perlu kita menilai orang lain..aku sedar tentang itu.

Aku tahu ak sudah menyentuh sensitiviti perasaan orang,dan aku harap aku dapat mengubahnya.Aku sayangkannya dan ingin memperisterikannya....harap kesalahan aku ini bukan alasan beliau utk menjauhkan diri kepada aku.

haih...terus terang aku kata kan...aku sedih sgt dgn keterlanjuran kata aku pada dia...baru pertama kali aku boleh pakai kat diri aku peribahasa,"terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata tiada gunanya"....aku hanya boleh memohon pertolongan-NYA utk menyejukkn hati beliau..insyallah..:')

No comments:

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...