Saturday, May 26, 2012

Lildaisy - Dari Blog Ke Outlet

*Outlet Lildaisy yg dibuka di Axis Atrium,Pandan Indah*

Dimulakan dengan assalamualaikum dan selamat petang.Ini merupakan sari berita mutakhir pada hari ini..ehem! ..ada gaya macam pembaca berita tak?..=D tanpa membuang masa,entry kali ini just mengenai sebuah outlet yg menjual kek dan makaron yg dinamakan Lildaisy.

Memandangkan dah berkali-kali aku pergi ke kedai ini dan berpuas hati dengan foods depa,so be proudlah being promote by your own customer kat blog ea ! kahkahkah! =p

*Pelbagai pilihan perasa makaron disediakan*

Nak bercerita mengenai salah silah Lildaisy ni sejujurnya memang aku tidak tahu. Yang aku boleh share pada you guys Lildaisy ni terletak di Ground Floor berhampiran dengan lorong di KFC . Paling senang nak cari landmark,dia betul-betul bersebelahan dengan tangga bergerak tu ( or escalator ) dlm Bahasa Inggerisnya.

*Semuanya dihias dengan cantik bagi menarik minat pelanggan*

Lildaisy menyediakan pelbagai pilihan cupcakes,kek biasa,dan juga makarons yang pernah menjadi fenomena suatu ketika dahulu ( awal tahun hari tu,but still masih menjadi kegemaran aku jugak..hehe).



Apa yang membezakan Lildaisy dengan mana-mana kedai lain ? To me,mereka menawarkan harga kek-kek  pada harga yang jauh lebih murah berbanding kedai lain disamping mengekalkan kualiti setiap produk mereka.Bayangkan even mereka ni bukanlah terlalu established but  they could compete with others kedai kek yang lain.



So, pada sesiapa yang tinggal berdekatan atau ingin mencuba sendiri hasil kerja tangan anak tempatan kita sendiri, this is the first place you guys can look out for dulu. ;)

Alamat Outlet : Lot GK3A, Ground Floor, Axis Atrium @ Axis Pandan, Pandan Indah.

atau boleh SMS ke 0183662702 or email ke justlildaisy@gmail.com


*Semua gambar yang digunakan disini adalah hakcipta LILDAISY sendiri.Lawati http://lildaisycuppycakes.blogspot.com/
 untuk maklumat lebih lanjut.*

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...