Friday, May 25, 2012

FenoMANIA INSTAGRAM


INSTAGRAM  yg kini available untuk android*

Assalamualaikum dan selamat pagi sabtu to u olsss ! hari ni entry aku adalah mengenai INSTAGRAM, apps yang baru-baru ini hangat diperkatakan dan dipergunakan,sampaikan gambar jari pun nak upload.HAHA..Apa la u guys nih...tanpa membuang masa,jom kita selongkar menatang apa  INSTAGRAM  nih !


INSTAGRAM merupakan aplikasi percuma dimana you guys boleh berkongsi gambar,apply filter-filter pada picture tersebut dan show off pada rakan2 u guys,Just like lain-lain laman sosial,korang boleh LIKE dan COMMENT picture tersebut.

Aplikasi ni dicipta pada Oktober 2010 dan pada mulanya eksklusif untuk pengguna APPLE sahaja,kemudiannya pada April 2012,ianya dikembangkan ke platform Android dimana dalam satu hari sahaja INSTAGRAM mencapai jutaan muat turun di Play Store !! FUHH!!

 *Hasil gambar dari INSTAGRAM*

So for those yang belum mencuba,check it out !! tak rugi..tak best,buang je la...=)

p/s : add aku di instagram ; hoodkamil

5 comments:

Syed Salleh said...

Nice job bro.. welcome to the club.. buat lah banner and place kat my blog karang :)

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Hood Kamil said...

banner for what?...iklankan blog aku?...boleh je =D

Syed Salleh said...

Nanti aku nak buat gak..
tapi lepas final kowt :p


(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Hood Kamil said...

last2 tak buat2 kan..haha!

Mohd Hafizzul said...

dulu kan.. ada kawan aku sorang ni dia defend gler ngn robot hijau. akhir skali, dia pkai jgak epal.. :)

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...