Monday, May 28, 2012

Wardina Terima Panggilan Seksual


Mungkin ada yang perasan logo MY METRO EKSKLUSIF diatas tu kan? mulai dari entry ini ,sebarang berita hangat yang dipetik dari Harian Metro ke blog ini,akan dilabelkan sebagai MY METRO EKSKLUSIF untuk menjaga hak cipta dari pihak METRO sendiri.

*masih cantik walaupun sudah menjangkau 3 series*

Assalamualaikum dan selamat petang.Berjumpa kita lagi di entry baru untuk hari ini.Semalam Harian Metro dikejutkan dengan berita dimana Wardina Saffiyah,32 menerima panggilan lucah dari seorang individu lelaki yang tidak dikenali.

"Saya rasa nak cari dia,kalau boleh nak kenal dan tahu dia anak siapa",kata Wardina kepada pihak media semalam ketika mengulas mengenai kejadian tersebut.

Individu itu juga dikatakan mungkin seorang lelaki melayu dan beragama Islam,tambah beliau lagi. Wardina agak kecewa kerana masih ada orang muslim sendiri yang bersikap sedemikian rupa.


Nasihat dari aku kepada yang membaca entry ni, please jauhkan diri dari melakukan perbuatan yang tidak berfaedah ini. Mungkin boleh terlepas balasan di dunia tetapi balasan diakhirat siapa yang tahu.

No comments:

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...