Thursday, August 25, 2011

Shopping Raya ,sudahkah anda?




Salam,esok tiba pula masanya untuk aku membeli belah barangan raya aku,memandangkan adik-adik perempuan aku semuanya dah siap sakan dengan baju-baju baru.

Tadi masa tengah tengok Kasih Alia kat TV3 masa berbuka mak cakap begini :

Mak : abang,esok kita pegi beli baju raya?
aku : baju raya ? esok?
Mak : tak mau ke?tak mau jimat skit..hehe
aku : Nak,pergi bila ?pukul brapa mak?
Mak : Pagi la kot,tak panas sangat.
aku : Esok jumaat laa..ke nak pergi lepas solat..?
Mak :esok bukan khamis ek?..hihi..ok2,esok pergi lepas solat.

Apalah mak aku,berapa kali khamis dia nak lalu dalam seminggu.hehe.So esok,happy shopping to me la gamaknya..boleh paw mak beli makanan..hahaha =))


No comments:

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...