Wednesday, December 12, 2012

Kulit Bagai Artis KPOP !

*Sekadar gambar hiasan IU*

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Lama tak keluarkan entry baru.Bila post entry baru je tiba-tiba kuar pic IU . So apa isu untuk entry kali ni? Jom teruskan membaca artikel di entry ini sampai habis ok ! ;)


*Salah satu produk SNE - Beutskin Essence*

Entry kali ni just nak tolong promote produk kesihatan dan kecantikan dari SNE.SNE merupakan syarikat yang mempunyai pengalaman dalam menghasilkan pelbagai produk kesihatan dan kecantikkan kepada pengguna.Salah satu produk popular atau pun flagship mereka adalah BEUTSKIN ESSENCE.

* Adira merupakan pengguna produk SNE *

Untuk pengetahuan you guys,artis tempatan seperti Adira juga merupakan salah seorang dari pengguna produk ini ye.Boleh tengok perubahan yang dialami beliau dari sebelum dan selepas dimana kulitnya semakin cerah dan lebih gebu berbanding sebelum mengamalkan produk ini.kan??kan??


*Bukti wujudnya sijil halal*

Mungkin ada yang tertanya2,halal ke produk ni?...kang ada B*** macamana?...jangan risau,produk ini telah diiktiraf kebersihan dan halal untuk digunakan oleh orang Islam.So apa lagi?..tak mau jadi santek santek,putih gebu ke?...keh3


*Juga pemenang anugerah produk*

Selain daripada produk kecantikan,terdapat juga produk-produk yang dapat membantu anak-anak menjana minda dan mengaktifkan saraf otak supaya pembelajaran lebih senang diterima.

*Lagi produk yang ditawarkan*

So kepada yang berminat nak tahu lebih lanjut,atau sekadar nak window shopping apa-apa produk kesihatan yang ada di internet,bolehlah hubungi atau berkunjung sendiri laman facebook :


 atau hubungi ejen produk ini terus :

Zaty
017-3104372

No comments:

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...