Tuesday, October 23, 2012

Program Derma Anak Yatim Aidiladha bersama Blogger !!


Sempena nak aidiladha yang bakal menjelma ini,entry kali ini berkaitan niat murni dan blogger-blogger semua  yang bakal turut terlibat dalam membantu memberi sedikit sumbangan kepada Rumah Perlindungan Nur Qaseh di Taman Melawati Kuala Lumpur.



Rumah anak yatim ini menempatkan anak-anak yang kehilangan ibubapa,fakir miskin dan juga muaalaf dan merupakan badan NGO yang berdaftar. Seronok tengok budak-budak ni gembira sebenarnya.

Ok,pointnya macam ni.Saya berbesar hati ingin mengajak pembaca dan juga blogger turut serta dalam program ini.Just nak ajak beramal secara mudah, dan insyallah diberkati.

Kalau boleh saya ingin mengutip sedikit sumbangan dari anda-anda yang membaca ini sekurang-kurangnya RM10 untuk didermakan kepada Rumah ini. Apa yang anda dapat ? Pahala insyallah dapat jika ikhlas,dan nama anda juga akan disenarai sebagai salah seorang penderma untuk rumah ini.

Jika berminat,boleh bank-in kan ke bank saya BERSERTA NAMA DAN I/C : (Sila bagi butir peribadi yang betul,dan jika ada blog,sila nyatakan) dan hantarkan ke :

Ahmad Hud B.Ahmad Kamil
Maybank : 164548071551
CIMB : 14590004086527


ini alamat Rumah tersebut jika ingin terus ke rumah tersebut utk membuat sebarang sumbangan:
No 0614, Jalan J14, Taman Melawati, 53100 Kuala Lumpur

No comments:

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...