Monday, March 12, 2012

Awek aku ajak tidur skali.....woot2 !!


*buka "new tab" pic ini utk lebih jelas*

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Sudah lama tak menjenguk-jenguk blog sendiri ni.Setelah sekian lama menghilang,hari ni aku nak share sedikit picture yang aku dapat melalui internet.Tengok picture diatas ini (kalau tak jelas sila inform,saya akan reshare pic ni semula )

Memang tak salah berkongsi pengalaman di facebook,twitter dan sebagainya.aku sendiri pun berkongsi bermacam-macam cerita di facebook lebih-lebih lagi sesuatu yang berkaitan dengan makanan..(hehehe!! )

Tetapi apa yg kita boleh nampak disini dimana bagaimana anak muda zaman sekarang ini sudah hilang rasa malu mereka sehinggakan melakukan hubungan seks luar nikah seperti diatas pun dihebahkan di Facebook,seakan-akan ianya sesuatu yang boleh dibanggakan.

Dimana silapnya didikan yang diberikan oleh ibu bapa?tidak ada perasaan malukan apabila menghebahkan perkara tersebut?...apakah mereka ini rasa bangga melakukan maksiat?..Memang kita tidak sepatutnya menjaga ditepi kain orang lain,tetapi bayangkan kalau ianya terjadi pada saudara mara kita,adik beradik kita,mahukah kita pejam sebelah mata sahaja?

saya sangat bersetuju dengan komen dari salah seorang daripada status post tersebut yang berbunyi begini ,"salah satu perempuan yg tidak boleh dijadikan isteri solehah kerana belum lagi bernikah dah mudah sgt diajak tidur bersama oleh teman lelaki,apatah lagi bila berkahwin nnt,tidak mustahil akan berlaku kecurangan pada suaminya.."

For those anak muda yang baca entry ini,sedarlah bahawa tidak kira muda atau tua,pada bila-bila masa sahaja nyawa kita boleh ditarik.Bertaubatlah kejalan yang benar. ;)


2 comments:

Miss Qzuera said...

Mmmng rse sket hati bce status nie.. rse mcm nk lmpang je dy bg dy sda.. =,= Bg pompuan 2.. mmlukn kaum hawa je.. =,=!

Hood Kamil said...

Tau xpa...elakkn dr buat mcm diorg ni

Menarik ? Sila tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...